tirsdag den 18. december 2012

Hm...decemberfødselsdag

For 10 år siden ville min mave ikke konverteres til en IRL baby. Jeg var ellers gravid med termin i midten af november, men barnet ville absolut være et decemberbarn. Hyggeligt. Og lidt stressende. Helt ærligt. Midt i julegaver og småkager skal der pyntes op til børnefødselsdag.
Men se så liiiiige hvad jeg fandt på for en genial idé: Silkepapirs ponpon'er! Jeg ELSKER dem. De er så utrolig festlige uden at være for meget. De fylder en masse og gør det de skal - nemlig at skabe instant feststemning. Barnet blev ellevild, og 8-åringen har bestilt samme pynt til sin fødselsdag. Succes. Men når jeg bestiller ponpon'er til webshoppen (for det skal jeg KLART have på programmet!) så skal jeg have nogen der IKKE er i pastelfarver, for det ser skrækkeligt ud til alt mit julerøde.



1 kommentar:

  1. Godt nytår!

    Ja, hvor er de smukke - det ser rigtigt godt ud.

    Umm... lækkert bord - lige min smag ;-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet