lørdag den 15. december 2012

Genbrugs adventskrans

Den store kasse mos, som jeg havde gjort mig stor umage med at fragte hjem fra ødegården i Sverige, var dybfrossen og dækket af 20 cm. sne da jeg skulle bruge det til adventskransen...derfor måtte jeg tænke lidt alternativt i en fart (- fordi jeg var i sidste øjeblik, som sædvanlig...) og fik den idé at tage min store gren/lav/mos krans og bruge den. Den fik fire gamle lyseholdere til kronelys i, og hjerter af gammelt gulnet papir. Og så lidt bling lametta.. Voila - genbrug fra ende til anden. Mos og lav er lige så kønt når det er "gammelt", heldigvis. Jeg er rigtig glad for at jeg blev tvunget ud i noget alternativt. Det lærer man altid noget af! Nu skal jeg bare finde ud af at patinere sølvlamettaen - så er jeg godt tilfreds.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar