torsdag den 1. november 2012

Alternativ dekoration i vindueskarmen

I de lande, som fx. Danmark, hvor vinduerne har dybe karme, er vi mange der kan få afløb for vores deko-trang. Jeg ææælsker at flytte rundt, flytte om og opstille alverdens ting og sager til skue i de dybe vindueskarme vores gamle gård har. I den ene vindueskarm har jeg en enkelt tingopsats på fod stående. Den er smuk med vindruer, friske figner, gamle garntrisser, røde æbler eller noget helt andet i. Man får en masse "forærende" af den skål, som også er smuk selvom den er tom...
Her kan du se det syn der mødte mig da jeg ledte efter vores lille hittekilling, Mons:

 Skålen er hans nye yndlingssted...og jeg har den allerfineste karmpynt.

Heldigvis kan han også være mere fotogen.


1 kommentar:

  1. Nei, så søt han er..... ;-)
    Fantastiske bilder!

    Mvh HildeSu

    SvarSlet