tirsdag den 6. december 2011

Kan man beholde alt???

Jeg ELSKER stemningsfuldt gammel julepynt, og er lige nu i gang med at sortere nogle kasser med gammelt julepynt. Det er helt fantastisk spændende, bortset fra at jeg jo desværre ikke kan beholde det hele selv...nogle af tingene må, selvom jeg er HELT vild med dem, sættes til salg i netbutikken. Og det kan jo gøre næsten helt ONDT at denne lille fine engel ikke skal bo hos mig:


Eller, hvad med dette fine gamle julehæfte fra 30'erne, som jeg, piv piv, OGSÅ sætter på nettet:


Jeg tror de fleste kender det - for det er vel det samme når man rydder op og sorterer - også i privat regi. Er det ikke??





2 kommentarer:

  1. Kender det jo kun ALT for godt... og skal helst IKKE kigge i mit arkiv over "solgte varer", for jeg VED, der er ting iblandt, jeg rigtig gerne ville ha' beholdt!
    Sådan R-I-G-T-I-G . G-E-R-N-E(!!!)
    Men - der skal jo også sælges lidt varer...! ;-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Jo, det kender jeg godt ;-) Jeg har dog en stor samling, som jeg sælger ud af.

    Kh. Marlene

    SvarSlet