søndag den 13. november 2011

Møbler overalt

Jeg har haft travlt med at knokle udenfor.
Vi bor på en gammel gård, med to porte ind til en lukket gårdsplads. Portene har brosten, men i årenes løb er der løbet jord og sand ind, så det næsten dækkede brolægningen, og langsomt er der begyndt at vokse græs.
Det skulle være løgn, tænkte jeg, og har brugt mange dage på at skrabe jord og grus væk fra brolægningen, og fejet, så kosten næsten er slidt op. Men nu er det så fint så fint! Den ene port er klar, og den anden er næsten klar. Jeg mangler bare liiiiiiiige at finde ud af hvor alle de møbler som jeg havde stillet i den ene port nu skal være...lige nu står de på gårdspladsen, og det ser hyggeligt ud, men det kan tingene jo ikke tåle i længden....Så nu skal jeg "indrette portene"! Det kan man da kalde alternativ indretning. Indretning og udretning :-)


Det slår mig lige, at jeg BURDE have taget fotos af miseren INDEN jeg gik i gang. ØV! men fotos af det færdige resultat kommer. Det er jo også det man har mest lyst til at fotografere.


4 kommentarer:

  1. Wauuu det er jo som en slikbutik med gamle møbler må være dejligt :-)forsat rigtig dejlig søndag V.H Else

    SvarSlet
  2. Ja, det er som regel først, når det er for sent, man kommer til at tænke på et "før"-foto... :-/
    Ser frem til foto af resultatet af anstrengelserne med kosten!
    Du har altid så-ååå fine gamle møbler... og ting og sager!
    *SMIL*

    SvarSlet
  3. Hold da op!! Her kunne jeg godt gå amok.
    Det bord med kanten og hylden under er det solgt???

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. wooooow....... fine gamle blå vinduer... !!!

    Er de til salg ?

    SvarSlet